Direktoriaus asistentas (-ė)
Jūsų darbų sąraše bus:
1. Vadovo darbotvarkės ir tvarkaraščio organizavimas: efektyviai organizuoti ir valdyti vadovo darbotvarkę, susitikimus bei kelionės tvarkaraščius, užtikrinant, kad visos įmonės veiklos vyktų sklandžiai.
2. Biuro priežiūra ir dokumentų valdymas: biuro priežiūra ir kanceliarinių reikmenų tvarkymas, taip pat administruoti dokumentų bei kokybės vadybos sistemą, užtikrinant tvarkingą ir efektyvų darbo procesą.
3. Komunikacija ir korespondencija: aktyviai komunikuoti su vidaus ir išoriniais klientais, tvarkyti oficialią korespondenciją, užtikrinant, kad verslo santykiai būtų sklandūs ir efektyvūs.
4. Vadovo asistavimas, sprendžiant kasdienes užduotis: suteikti vadovui operatyvią pagalbą sprendžiant kasdienes operacines užduotis bei įgyvendinant projektus, siekiant užtikrinti įmonės tikslų įgyvendinimą.
5. Susirinkimų ir renginių organizavimas: susirinkimų, renginių ir konferencijų organizavimas, koordinuoti visas reikalingas detales ir užtikrinti sėkmingą jų vykdymą.
Įmonė: "ORCA MARINE"
Darbo vieta: Klaipėda
Peržiūrėtas: 42 k.