Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)
Paskelbta 2024 Birželio 26d., 03:36
Klientų aptarnavimo vadybininkas dirbs su žmonėmis, kurie turi klausos sutrikimų.
Šio specialisto pagrindinės pareigybės:
- Klientų konsultavimas klausos problemų ir reabilitacinių sprendimų klausimais;
- Vidinių dokumentų ruošimas ir administravimas (sąskaitos, apmokėjimai, kasos operacijos);
- Klausos techninių priemonių išmanymas;
- Klausos aparatų ar kitų pagalbinių klausos priemonių parinkimas, pardavimas;
- Klausos aparatų derinimas ir pritaikymas naudojant programinę įrangą, ausies antspaudo nuėmimas;
- Tinkamam kandidatui yra skiriami intensyvūs proefesionalūs audiologijos teorijos ir praktikos mokymo kursai - mokymai savarankiškam darbui užtikrinti.
Įmonė: OPERA - KLAUSOS SPRENDIMAI, UAB
Darbo vieta: Klaipėda
Atlyginimas: 1700 - 2500 €/mėn.
Daugiau informacijosSkelbimo statistika
Parodytas: 65 k.
Peržiūrėtas: 39 k.
Peržiūrėtas: 39 k.