IT TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST/ IT KLIENTŲ TECHNINIO APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė) (2ND LINE)
Paskelbta 2024 Spalio 2d., 12:36
- Klientų kreipinių valdymas: klasifikavimas, apibendrinimas, sprendimas užtikrinant geriausius kliento interesus.
- Informacinės sistemos sukonfigūravimas naudojimui, integracinių sąsajų, tinklų ir prieigų konfigūravimas.
- Savarankiškas arba su kolegų pagalba kreipinių sprendimas.
- IT produktų aktyvavimas, administravimas, apmokymai ir pagalba klientui nuotoliniu būdu ir darbo vietose.
- IS klaidų bei reikiamų pakeitimų analizė, komunikavimas su atitinkamais specialistais problemų sprendimo ar programavimo eigoje.
Įmonė: Varutis, UAB
Darbo vieta: Klaipėda
Atlyginimas: 2035 - 2920 €/mėn.
Daugiau informacijosSkelbimo statistika
Parodytas: 85 k.
Peržiūrėtas: 22 k.
Peržiūrėtas: 22 k.